Svetsko iskustvo KAO salona: Novi virtuelni događaj za stiliste i frizere
Svake godine, stilisti iposvećeni salonski partneri udružese u Kao Salon Division, u jednom od najuzbudljivijih gradova na svetu kako bi proslavili Goldwell, KMS, Oribe i VARIS i kako bi odali počast zlatnim pobednicima na godišnjem kreativnom takmičenju.
Ove godine, usled pandemije koronavirusa i njegovog uticaja hair svet, Kao Salon Division će se fokusirati na pomaganju hair industriji kako bi se što brže oporavila. Iz tog razloga, ovogodišnji događaj u Amsterdamu je otkazan i pretvoren u potpuno novo, digitalno iskustvo. Ovo znači da će više stilista nego ikad širom sveta moći da budu deo takmičanja i da postanu virtuelni članovi Kao porodice.
“Uprkos izazovima s kojima se susrela hair industrija u proteklih nekoliko sedmica, kao porodica stojimo jedni pored drugih, učimo jedni od drugih i zajedno rastemo. Sa zadovoljstvom želimo dobrodošlicu industriji profesionalaca i salonskih partnera u ovaj novi digitalni format po prvi put. Ovo uključuje i specijalna brend iskustva, edukaciju i naše Global Creative nagrade. Kreativnost podižemo na sasvim novi nivo“, rekao je John Moroney, VP creative & Communication Kao Salon Divission,
Dodela nagrada odigraće se kada je i planirana, a detalji o tome kako učestvovati biće objavljeni u narednim mesecima. Dotad, pozivaju se stilisti da pripreme svoje kreativne prijave.
Podnošenje prijava od 15. juna do 15. jula 2020. godine za tehničke kategorije
Za uredničke kategorije prijave će se primati do 31. jula 2020
“Kao Salon Division veruje da kreativnost nikada ne prestaje i da će ovo biti jedan od faktora uspeha koje će procvetati našu industriju“, dodao je Moroney.
Ove godine, Kao Salon Division predstavlja nagrade Global Creative, koje su zamenile prethodni Color Zoom izazov. Nagrade nude učesnicima brojne mogućnosti da se prijave i za tehničke i uredničke kategorije.
Kao Salon Division nastavlja da podržava prenos dodele nagrada preko live platforme. Ako ovo ne bude moguće tokom događaja, prijave za tehničku kategoriju primaće se preko foto prijava. Dodela finalne nagrade biće emitovana digitalno kao deo novog iskustva.
Za više informacija, posetite globalcreativeawards.com, a Kao Salon Division možete pratiti i na Facebooku.
Stipendija i učešće na #theknowledge otvoreno za sve!
NE PROPUSTITE
Keune: Partnerstvo kroz posvećenost
by Gary Kelly U ekskluzivnom intervjuu za Estetica Magazine, glavni urednik UK izdanja Gary Kelly razgovarao je sa predsednikom upravnog...
Eugene Souleiman o svom radu u bekstejdžu za Simone Rocha šou AW24 LFW i Keune Haircosmetics
U ekskluzivnom intervjuu za Estetica Magazine, stručnjak za kosu i kreativni guru Eugene Souleiman govori o svom radu iza scene,...
Žan Batist Mazela & Goldwell: Ne propustite beogradsko gostovanje čuvenog francuskog frizera
Dobra priča, ekskluzivni zastupnik za Goldwell za sedam zemalja Balkana, uvek za nas ima nešto baš dobro. Ovog puta, to je...
Predstavljamo Vam GOLDWELL DUALSENSES BOND PRO!
Novi intenzivni, profesionalni režim nege koji pruža trenutnu snagu i otpornost za izuzetno slabu kosu sklonu lomljenju. Linija koja u...
Srđan Kuljanin proslavio 75. rođendan Estetica magazina!
Ono što ga izdvaja od svih ostalih i po čemu je autentičan u celom svetu jeste posebna tehnika slikanja na kosi....
MoroccanOil poklanja evrovizijski set!
MoroccanOil nije prisutan samo u frizerskim salonima: ovaj brend se redovno koristi i na njujorškoj Nedelji mode (NYFW), a ove...
Konkurisanje za AIPP nagrade 2020-2021 je u toku: prijavite se!!!
Konkurisanje za AIPP nagrade 2020-2021 je počelo: ove godine zbog posebne situacije sa kojom smo svi suočeni, produžen je rok...
Zajedno u ovome: Srećan dan frizera! #HAIRDRESSERAPPRECIATIONDAY
U proteklih 6 neselja, Estetica kampanja #HairdressersStayingStrong je dominirala globalnom mrežom i sdruštvenim mrežama. Inicijiativa je samo jedan od načina...