Top 10 beauty trendova nakon karantina
U nastavku, pročitajte 10 trendova koje je Sylvie identifikovala kao najverovatnije u beauty industriji.
1 Povećanje bezbednosti.
Prvi trend biće prevencija i bezbednost, kao i lična higijena. Takođe, biće povećana potražnja za sigurnijim i efikasnijim proizvodima. Tako je Wella Professionals Koleston Perfect linija boja napravljena tako da umanji rizik od alergije.
2 Jak imunitet kao deo beauty rutine
Klijenti prihvataju zdraviji način života, tražeći proizvode koji jačaju imuni sistem. Superhrana koja bustuje imunitet kao i TMC (tradicionalna kineska medicina) nikada nisu bili popularniji. Ovi proizvodi nisu samo dobri za jačanje imuniteta i izbalansiranu ishranu, već se koriste i u beauty proizvodima. Kao rezultat imamo “jestivu lepotu”- funkcionalnu hranu i piće koja jača imunitet dizajnirana za kozmetičke svrhe. Cupuacu puter je heroj sastojak weDo profesionalne nege kose i kreme za ruke.
3 Lepota kod kuće
Saveti za rad od kuće postali su trend hashtag na Instagramu. Rad od kuće je veliki deo promene u kojoj trenutno živimo, a konfor je postao ključan: nega kože i tela, kao i maske za kosu su sada popularnije nego ikada. Ali i proizvodi koji nam pomažu da se osećamo dobro i udobno u svojoj koži. Zato su osmišljeni proizvodi koji daju rezultate kao iz salona, kao što je slušaj s Glide vrućoj četkom iz ghd-a. Uz to, tu su i stajling tutorijali na društvenim mrežama.
4 Self care lepota pre svega
Samonega ovih dana nije povezana samo da fizičkim, već i sa duševnim. Ljudi u izolaciji traže mir na različite načine, a dok neki slušaju muziku, drugi su posegli samonezi: kroz vežbanje, meditaciju i DIY beauty tretmane. Značaj dobrostanja duha i tela je bilo važno i pre koronavirusa, ali je sada doživelo procvat na društvenim mrežama.
5 Eco etnička lepota: beauty proizvodi napadaju
U Kini i Italiji, kao i u većini sveta, vazduh je čistiji. U veneciji su se pojavili delfini, a u SIjetlu, Los ANđelesu, Njujorku, Čikagu i Atlanti nema više zagađenja. Virus nam je pokazao da ekonomski modeli, ali i svakodnevne aktivnosti imaju posledice na zdravlje naše planete. Ovo će dovesti do preispitivanja klijenata po pitanju previrusnog načina života ka eco- friendly ponašanju. U našem portfoliju eco- etnički brend weDo/Professional pokazuje novi koncepta o tome šta znači biti beauty brend.
6 Povratak lokalnom
Međunarodna mobulnost ostaje ograničena, većina klijenata provešće praznik i slobodno vreme u svojim zemljama. Ovo će im dati šansu da ponovno otkriju lokalnu tradiciju i vrednosti, što će dovesti do porasta u potražnji lokalnih proizvoda. Solidarnost će igrati važnu ulogu u ekonomiji- kupovaće lokalni proizvodi i brendovi. Ovo će dovesti do obnovljenog osećaja lokalne zajednice i pripadanja. Posao bi mogao da se takođe promeni i da se frizerski i manikir saloni pretvore u prostore za zajednicu. Globalni poslovi bi trebalo da osiguraju svoje strategije iskrojene prema lokalnom. U slušaju Wella ponosno ističem da su svi naši čuveni proizvodi za bojkenje kose koji se prodaju u Evropi proizvode se od 1894.
7 Žudnja za bekstvom
Karantin će utičati i na nivo restrikcija kada je putovanje u pitanju što će povećati želju mušterija za slobodom i bekstvom. Nikada intenzivnije nismo o tome razmišljali. Brendovi mogu da očekuju veću potražnju za egzotičnim novinama i mogu da se fokusiraju na putovanja. Naš nail brand OPI je poznat po tome što pomaže onima koji maštaju o putovanjima i to snažnim bojama i funky imenima. OPI Mexico Coty kolekcija za proleće/leto 2020 je doneo dašak svežine u periodu anksioznosti. Šta mislite gde će nas OPI sledeći put odvesti? Ostanite u toku.
8 Novo virtuelno beauty iskustvo
Online kipovina igraće ogromnu ulogu, jer ljudi izbegavaju mesta na kojima se stvara gužva kao što su tržni centri. Ovo će od brendova zahteva da razmisle o ecommercu. Biće potrebno presonalizovati iskustvo kupovine. Wella Professionals predstavljaju Magic Mirror na #CES2020, u želji da mušterijama daju novo iskustvo bojkenja kose kroz AR i 360° videe, kao i sa isprobavanjem boje kose i prepoznavanjem lica. Beauty giganti moraće da ponude ekvivalentno i sofisticirano viruelno iskustvo kako bi podigli lojalnost kupaca.
9 Lepota zaštitnih maski
Nošenje zaštitnih maski postala je svakodnevna navika, kako bismo zaštitili sebe i druge. Baš zato očekuje se da će one postati i deo naše beauty rutine i outfita. Šta modna industrija nudi?
Beauty industrija će se fokusirati na oči i kosu, jer će svi nositi maske. Proizvodi za usne fokusiraće se na negu, više nego na boju. I nokti će biti u fokusu.
10 Otkrivanje prave vrednosti stilista
Naši profesionalci su pogođeni zatvaranjem salona. Ali u ovom krizi i izolaciji pokazano je koliko su izaista potrebni klijentima. Oni su praktično očajni i traže načine kako da vode računa o svojoj kosi sada kada ne mogu u salone. Home Box color je jedna od beauty kategorija koja će počela da cveta u vreme pandemije. “Kako se sam ošišati” je među traženijim pojmovima na Googleu, a hashtag #quarantinehair i #pandemicchange su postali viralni na Instagramu i Tiktoku. Isto tako, mnogo je videa na kojima se ljudi sami šišaju. Čak i slavne ličnosti eksperimentišu s svojom kosom kod kuće: prošle nedelje pevačica Pink postavila je na Instagram videu u kojem govori fanovima da je odlučila da se sama ošiša (molim vas nemojte ovo raditi kod kuće!)
Neki stilisti su počeli da pomažu klijentima. Online tutorijali, konsultacije preko Skypea i Facetime, pa čak i video uputstva uživo o šišanju i bojenju kose preplavili su društvene mreže. Stilisti ovako ostaju u kontaktu sa klijentima i oživljavaju “digitalne salone”.
Nakon samo nekoliko danas karantina, žene su počele da brinu o izrascima i šiškama,. Strah je iracionalan jer u proseku žene kod fizera na farbanje odlaze svake 6. nedelje. Konačno, frizeri su shvatili koliko su važni u očima svojih klijenata. A klijenti su počeli sve više da cene svoje stiliste.
Vrednost profesionalnih stilista je ponovno otkrivena, a iskustvo u salonu , kao mesto za konekciju i poverenje klijenta i frizera, još se jednom pokazalo nezamenljviim.
Izvori:
Forecast March 2020 Report, Beauty Movements: The Covid-19 Crisis: What comes next? Beauty Industry Challenges and Implications
WGSN Report (2020): Coronavirus: global change accelerators
https://www.uschamber.com/co/good-company/launch-pad/edible-beauty-movement
https://www.cosmeticsdesign-europe.com/Article/2020/03/27/Coronavirus-to-impact-beauty-business-trends-says-Mintel
https://www.ctvnews.ca/health/coronavirus/pandemic-bangs-and-diy-manicures-trend-amid-covid-19-outbreak-1.4869847
https://www.brunette-coiffure.com/news/quand-la-crise-r%C3%A9habilite-les-coiffeurs-1585577233.html
https://www.nytimes.com/2020/04/05/opinion/letters/coronavirus-climate.html
https://www.nytimes.com/2020/03/27/opinion/sunday/coronavirus-climate-change.html?searchResultPosition=1
NE PROPUSTITE
Prelistavamo novi broj: Estetica #7
U ovom broju donosimo: S modne piste: Novi trendovi u svetu visoke mode Vip look: Glamurozni izgled Estetica kolekcije: Vreme...
Šou se mora nastaviti
Salon International održaće se i ove godine u londonskom centru ExCel od 10. do 12. oktobra, a glavni cilj ovog...
Stil generacije!
Svaku generaciju definište ikonička frizura, od boba 60-ih i Farrah Fawcet kovrdža u sedamdesetima, preko opsesije pramenovima u osamdesetima, pa...
Prelistavamo novi broj: Estetica #6
Saznanje da u 2020. godinu ne ulazimo samo kao magazin, koji je maksimalno posvećen frizerima i njihovim klijentima, nego i...