Proaktivna globalna podrška salonskoj industriji uz Kao Salon Division
Kao Salon Division, dom Goldwella, KMS-ča i Orbie-a, predstavio je inicijativu Kao Salon Industry Recovery- globalni/lokalni program koji je fokusiran na pomaganje obnovi salona od COVID-19 krize.
U vremenima krize, prave vođe nikada ne omanu kada je podrška onima kojima je pomoć potrebna u pitanju. Tada vođe rade na ponovnoj izgradnji i osiguraju prosperitetne budućnosti za sve. Pandemija koronavirusa se u ovome ne razlikuje, a sada Kao Salon Division, osnivač Goldwell, KMS i Oribe hair brendova, najavio je svoju inicijativu.
Estetica je održala video- konfereniju sa Coryjem Coutsom, globalnim predsednikom, kao i sa Johnom Moroneyjem, VP creative i communication, da bismo bolje razumeli ogromni potencijal ovog programa za budućnost salonske industrije. Takođe, pričali smo i o tome kakve će se akcije preduzeti u cilju izdizanja iz razarajućih efekata pandemije, kako na posao, tako i na moral.
Inicijativa se sastoji od tri pažljivo osmišljene kampanje dizajnirane za jedinstvene izazove s kojima se suočava industrija i hair profesionalci. Program ima cilj da omogući profesionalcima, individulano i kolektivno, kritične resurse koji su im potrebni kako bi osigurali svoj posao i kako bi u mesecima koji nadolaze prosperirali.
Couts, bivši salon menadžer, smatra da smo jači zajedno. On smatra da individualac, kao ni organizacija, sami ne mogu držati ključ uspeha, ali ako zajedno rade, industrija će se uspešno oporaviti. #StrongerTogether je ujedno i prva komponenta programa
Moroney je izjavio da kreativnost nikada ne prestaje- a upravo je #CreativityNeverStops druga komponenta programa, koja nudi inspiraciju stilistima da rade od kuće.
Najviše od svega i Couts i Moroney izdvojili su važnost KAO SALON PORODICE. “Naš prioritet u ovoj krizi je naglašavanje naših napora da se industrija u potpunosti oporavi, sa specijalnim fokusom na partnere i stliste“, rekao je Cory Couts.
“Verujemo u moć kolektiva i znamo da ako se pridružimo njihovom putovanju, zajedno ćemo rasti, razvijati se i stvoriti budućnost“, zaključio je on.
Švajcarski saloni otvaraju se 27. aprila 2020!
NE PROPUSTITE
Keune: Partnerstvo kroz posvećenost
by Gary Kelly U ekskluzivnom intervjuu za Estetica Magazine, glavni urednik UK izdanja Gary Kelly razgovarao je sa predsednikom upravnog...
Eugene Souleiman o svom radu u bekstejdžu za Simone Rocha šou AW24 LFW i Keune Haircosmetics
U ekskluzivnom intervjuu za Estetica Magazine, stručnjak za kosu i kreativni guru Eugene Souleiman govori o svom radu iza scene,...
Žan Batist Mazela & Goldwell: Ne propustite beogradsko gostovanje čuvenog francuskog frizera
Dobra priča, ekskluzivni zastupnik za Goldwell za sedam zemalja Balkana, uvek za nas ima nešto baš dobro. Ovog puta, to je...
Predstavljamo Vam GOLDWELL DUALSENSES BOND PRO!
Novi intenzivni, profesionalni režim nege koji pruža trenutnu snagu i otpornost za izuzetno slabu kosu sklonu lomljenju. Linija koja u...
Srđan Kuljanin proslavio 75. rođendan Estetica magazina!
Ono što ga izdvaja od svih ostalih i po čemu je autentičan u celom svetu jeste posebna tehnika slikanja na kosi....
MoroccanOil poklanja evrovizijski set!
MoroccanOil nije prisutan samo u frizerskim salonima: ovaj brend se redovno koristi i na njujorškoj Nedelji mode (NYFW), a ove...
Konkurisanje za AIPP nagrade 2020-2021 je u toku: prijavite se!!!
Konkurisanje za AIPP nagrade 2020-2021 je počelo: ove godine zbog posebne situacije sa kojom smo svi suočeni, produžen je rok...
Zajedno u ovome: Srećan dan frizera! #HAIRDRESSERAPPRECIATIONDAY
U proteklih 6 neselja, Estetica kampanja #HairdressersStayingStrong je dominirala globalnom mrežom i sdruštvenim mrežama. Inicijiativa je samo jedan od načina...