“Vredelo je čekati”: Kao Salon Division se povezuje s klijentima na jedinstven način
Kao Salon Division se povezuje s klijentima kojima nedostaju njihovi stilisti i frizeri tokom pandemije korona virusa ohrabrujući ih da razmisle ponovo pre nego što preduzmu očajničke “uradi sam” mere kada je kosa u pitanju.
Gledajući objave na društvenim mrežama ne možemo da ne primetimo da prijatelji, rođaci i drugi kontakti pate za svojim voljenim stilistima. Novinari i TV voditelji prenose da klijenti masovno kupuju farbe i drugi “alat” za stilizovanje, a na društvenim mrežama možemo da vidimo užasne rezultate “uradi sam, kod kuće” projekata kada je kosa u pitanju.
Možda su ove objave i vesti nagnale Kao Salon Division da razvije #WorthTheWait (Vredelo je čekati) kampanju na socijalnim mrežama koja za cilj ima da slavi jedinstven i intimni odnos koji hair profesionalci imaju s svojim klijentima. Zaista, #WorthTheWait je komponenta Kao Salon Industri Recovery inicijative i orijentisana je na klijente,. Program se sastoji od nekoliko kampanja podrške koje su namenjene izazovima sa kojima su hair industrija i stručnjaci suočili.
Kreativna komponenta ove kampanje dizajnirana je tako da osnaži poštovanje svakog klijenta prema svom stilisti i da osnaži samu njihovu vezu.
“Dok smo temeljno analizirali kako da najbolje podržimo oporavak industrije, istraživali smo najznačajnije vrednosti profesionalaca i odnosa prema klijentima”, rekao je John Moroney, globalni VP kreative i komunikacije Kao Salon Division. “Znamo da stilisti provode mesece, pa čak i godine, gradeći odnos s klijentima, a taj odnos prevazilazi samu uslugu i postaje prijateljski. A koji je bolji način da se oda počast teškom radu nego da se stvori pokret potrošača koji u prvi plan stavlja upravo ovu jedinstvenu dinamiku.”
Kreativni sadržaj Kao Salona fokusiraće se na ljudski element odnosa u salonu, kao i na veštine koje imaju licencirani stilisti. Sav sadržaj će podržati preko Facebooka i Instagrama.
A što je najvažnije, svaki stilista i salon će moći da skinu sadržaj na svoj kanal i da tako omoguće klijentima da se uključe u objavu koristeći presonalizovanid ijalog.
#WorthTheWait će uskoro debitovati na Facebooku i Instagramu. Ostanite u toku.
Švajcarski saloni otvaraju se 27. aprila 2020!
Saloni u Nemačkoj se otvaraju: Šta je u planu?
NE PROPUSTITE
Keune: Partnerstvo kroz posvećenost
by Gary Kelly U ekskluzivnom intervjuu za Estetica Magazine, glavni urednik UK izdanja Gary Kelly razgovarao je sa predsednikom upravnog...
Eugene Souleiman o svom radu u bekstejdžu za Simone Rocha šou AW24 LFW i Keune Haircosmetics
U ekskluzivnom intervjuu za Estetica Magazine, stručnjak za kosu i kreativni guru Eugene Souleiman govori o svom radu iza scene,...
Žan Batist Mazela & Goldwell: Ne propustite beogradsko gostovanje čuvenog francuskog frizera
Dobra priča, ekskluzivni zastupnik za Goldwell za sedam zemalja Balkana, uvek za nas ima nešto baš dobro. Ovog puta, to je...
Predstavljamo Vam GOLDWELL DUALSENSES BOND PRO!
Novi intenzivni, profesionalni režim nege koji pruža trenutnu snagu i otpornost za izuzetno slabu kosu sklonu lomljenju. Linija koja u...
Srđan Kuljanin proslavio 75. rođendan Estetica magazina!
Ono što ga izdvaja od svih ostalih i po čemu je autentičan u celom svetu jeste posebna tehnika slikanja na kosi....
MoroccanOil poklanja evrovizijski set!
MoroccanOil nije prisutan samo u frizerskim salonima: ovaj brend se redovno koristi i na njujorškoj Nedelji mode (NYFW), a ove...
Konkurisanje za AIPP nagrade 2020-2021 je u toku: prijavite se!!!
Konkurisanje za AIPP nagrade 2020-2021 je počelo: ove godine zbog posebne situacije sa kojom smo svi suočeni, produžen je rok...
Zajedno u ovome: Srećan dan frizera! #HAIRDRESSERAPPRECIATIONDAY
U proteklih 6 neselja, Estetica kampanja #HairdressersStayingStrong je dominirala globalnom mrežom i sdruštvenim mrežama. Inicijiativa je samo jedan od načina...